martes, 3 de enero de 2012

Agora: despre alb si negru

Dacă nu ar fi fost facuta in spiritul inchizitoriu al “degetului ridicat d-impreuna cu sprânceana”, dojana  prietenului Laiu Florin ar fi facut ceva mai mult decat doar sa ma onoreze. Reamintesc cititorilor mei, dar si prietenului Laiu, ca amenintarile nu sunt argumente decat “la scoala despre alb si negru” din tara orbilor, unde atâtor oameni le place sa ființeze. Acolo, si doar acolo, impleticirea de cuvinte fara sens nu este socotita pe drept beție iar acuza docent boscorodita este este luata drept verdict. Aici este un spaţiu unde albul si negrul ori au definitii, justificari, intelesuri ori… nu le-au avut niciodata. Aici batalia ideilor poate fi inegala, dar intotdeauna dreapta. Aici conceptul iși pastreaza atat forma cat si substanta. Aici esența nu se modifica si in nici un caz albul si negrul nu sunt doar niste triste nuante de gri. Aici griul este GRI si atat. Acest spaţiu este deschis tuturor şi nu înţelege de "inchiziţie" cum, din pacate, v-ati obisnuit! AGORA este pentru toti: nu doar pentru o mâna de initiati cu pantecele ghiftuit de vreo portie de linte apoasa!

Cât despre mine... eu nu sînt nici TEU, nici A-TEU, nici ANTI-TEU: sînt doar A-TEOLOGOS si-mi place sa fluier, dar nu v-ati prins! Urasc violenta gratuita si detest din rarunchi prostia, fie ea vulgara ori impaunata cu diplome de doctorat. Numar si de la 3 inainte, iar idolii i-am lichidat cu carmol. Nu sunt vinovat: sa se consemneze! Dupa cum nimeni nu e vinovat de nimic! Nu sînt frustrat: nici sexual, nici lentitic (cuvant care deriva din linte… n.a.). Nu vreau nici nemurire, nici autoritate, nici Sceptru, nici primul nici ultimul cuvant: nu folosesc la nimic. Nu sunt satanist si nici nu-l cunosc pe Satana: e adevarat, toti religiosii pretind ca-l cunosc! Nebun… recunosc: “pentru voi sunt!” Si pe toti ne asteapta acelasi crunt seceris  - masura exacta a nemarginitei iubiri divine!!!

Eu?!? Eu sînt cel ce sînt: un raspuns fara intrebare, sau, de ce nu, o intrebare fara raspuns. Eu sînt ca voi toti: cu bune, cu rele, cu frumos si urît. Eu sînt, ca voi toti, cel ce sînt : cu intrebari, cu nevoi, cu lacrimi si plâns! Si celor ca mine le zic: Treziti-vă, căci Soarele e-n asfințit !!!

4 comentarios:

  1. Draga domnule teolog ateu,
    Sa stii ca imi place stilul tau de a scrie, si recunosc ca sunt de acord mai cu toate ideile pe care le exprimi. Dar am o mica curiozitate: ai avut in viata ta tangenta cu biserica AZS? Asta deoarece il pomenesti pe Florin Laiu, care este profesor la ITA Cernica. Ai fost candva membru al acestei biserici sau provii dintr-o familie AZS?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mulțumesc mult pentru aprecieri, anonimule. Din cauza vederilor mele probabil ca nu mai sunt membru. Lăiu și compania mi-au fost profesori, insă doar in România. În Spania și Franța am cunoscut alți profesori-teologi care mi-au condus pașii către comprehensiunea fenomenului teologic. Cei 9 ani de studii în domeniu nu au fost niște ani pierduți: doar astfel pot înțelege adevărata față a lumii și a religiei! Mă bucur să va cunosc! La revedere... sau pe curând!

      Eliminar
  2. "detest din rarunchi prostia"
    N-ar fi rau sa-ti detesti prima data propriile prostioare scaparate ici colo. Cum ar fi cea cu "viata e vesnica, iar moartea e doar un punct in oceanul vietii".

    "Treziti-va, caci soarele e-n asfintit!"
    Cum a zis "corbul" pe alt blog? Nu incerca sa schimbi lumea caci nu vei reusi!
    Incepe cu tine!...nu cu religiosii.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Asa cum spuneam... detest din rarunchi prostia! Scimbarea incepe cu mine... si o data cu mine LUMEA intreaga!

      Eliminar

De oriunde ai fi, comentariul tau ma onoreaza: